Ціни та залишки на сайті обновлені 19 травня!
Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик
Каталог
Укр

Реле контролю фаз

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше за назвою

Реле контролю фаз

Реле контролю фаз - пристрій, призначений для захисту електродвигуна або електроустановки, що живиться від трифазної мережі, у випадках:

  • відсутності хоча б однієї з фаз («обрив фази»),

  • зменшення напруги нижче за уставку,
  • збільшення напруги вище за уставку,
  • зворотного порядку чергування фаз,
  • обриву нульового дроту (в окремих конструкціях),
  • несиметрії струмів та напруг («перекосу» фаз).

Технічні характеристики реле контролю фаз

Серед технічних параметрів, що реалізуються реле контролю фаз, необхідно виділити:

  • напруга живлення;

  • діапазон контролю перенапруги;
  • діапазон зниження рівня напруги;
  • межі тимчасової затримки для увімкнення після стрибка напруги;
  • межі тимчасової затримки для увімкнення після падіння напруги;
  • час, витрачається відключення у разі пропадання фази;
  • номінальний струм на контактах електромагнітного реле;
  • кількість контактів для здійснення комутаційних опрацій;
  • потужність пристрою;
  • Кліматичне виконання;
  • механічна та електрична зносостійкість.

Схема підключення визначає порядок чергування фаз, тому нормальне харчування навантаження можливе за умови їх правильного дотримання на етапі монтажу та налаштування. При цьому існує можливість регулювання затримки комутації різних режимів роботи пристрою. Таким чином, для двигунів, в момент пуску, можна відбудувати час затримки спрацьовування від 1 до 3 с, для витримки пускових струмів.
Те саме відноситься до можливості відбудови аварійного спрацьовування у разі навантаження фаз, де час до комутації можна регулювати від 5 до 10 с.

Переваги реле контролю фаз

У порівнянні з іншими пристроями аварійних відключень, дані електронні реле відрізняються рядом вагомих переваг:

  • порівняно з реле контролю напруги залежить від впливу ЕРС живильної мережі, оскільки його робота відбудовується від струму;

  • дозволяє визначати аномальні стрибки не тільки в трифазній мережі живлення, але і з боку навантаження, що дозволяє розширити спектр компонентів, що захищаються;
  • на відміну від реле, що працюють на зміну струму в електродвигунах, це обладнання дозволяє фіксувати ще й параметр напруги, забезпечуючи контроль за декількома параметрами;
  • здатне визначити дисбаланс рівнів напруг, що живлять, через нерівномірність завантаження окремих ліній, що чревато перегрівом двигуна і зниженням параметрів ізоляції;
  • не потребує формування додаткової трансформації з боку робочої напруги.

На відміну від реле, що працюють тільки за напругою, забезпечує діючий захист від регенерованої напруги, що виробляється зворотними ЕРС. У випадку, коли одна з фазних напруг зникає, двигун продовжує набирати достатній рівень енергії з двох. При цьому в знеструмленій фазі генеруватиметься ЕРС від обертання ротора, який продовжує крутитися від двох фаз в аварійному режимі.
Через те, що контактори електродвигунів не розмикаються від реле при такій роботі, виникає ризик пошкодження електричної машини з подальшою поломкою. Реле контролю, своєю чергою, здатне виявити зміщення фазового кута, з допомогою чого забезпечується повноцінна захист.
Така функція особливо актуальна, коли робочий режим двигуна, у разі його реверсивного обертання, здатний пошкодити елемент, що обертається, або травмувати працівника. Як правило, така ситуація виникає при внесенні змін під час знеструмлення електричної машини, зміні фазних навантажень, порядку чергування фаз та інших.

Вгору
,