БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА від 2 000 грн
Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик
Каталог
Укр

Реле захисту двигуна

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше за назвою

Реле захисту двигуна

Реле захисту двигуна - пристрій, призначений для захисту обмоток електродвигуна від перегріву.
Апарати термісторного захисту двигунів контролюють позистори (термістори з позитивним температурним коефіцієнтом), вбудовані в обмотку двигуна (вони укладаються в обмотку двигуна виробником двигунів). При перевищенні температурного порога позисторів (напр., 150ºС) спрацьовує апарат термісторного захисту двигуна, який через допоміжні контакти впливає контактор і відключає двигун.
Іншими словами, здійснюється безпосередній вимір нагрівання двигуна. Йдеться про залежний від температури захист.
Залежний від температури захист переважний у тих випадках, коли по струму неможливо з достатньою точністю визначити температуру двигуна. Це стосується, перш за все, двигунів з тривалим періодом запуску, частими операціями включення та відключення (повторно-короткочасний режим) або двигунів з регульованим числом обертів (за допомогою перетворювача частоти). Термісторний захист також ефективний при сильному забрудненні двигунів або виході з ладу примусового охолодження.

Основні галузі застосування реле захисту двигуна

Даного типу реле має вирішальні переваги там, де струмозалежний захист за допомогою силових автоматів або реле перевантаження через зовнішні фактори не завжди може служити ідеальним способом контролю. У певних ситуаціях може виникати перегрів, який не реєструється тепловими елементами силового вимикача або реле перевантаження. До таких випадків належать:

  • важкий розгін (наприклад, у центрифугах)

  • робота з частотним перетворювачем
  • часті комутації
  • утруднена вентиляція, наприклад, через забруднене довкілля (паперова та текстильна промисловість, цементні заводи)
  • процеси гальмування

Переваги реле захисту двигуна

  • Індикація обриву та короткого замикання в ланцюгу датчика

  • Прямий вимір температури обмотки двигуна

  • Один апарат на всі потужності двигунів
  • Компактні габарити корпусу
  • Блоки живлення з розширеним діапазоном напруг
  • Відпадає необхідність у налаштуванні – температура спрацьовування визначається датчиком
  • Усі апарати випускаються як із гвинтовими, так і пружинними затискачами.
  • Висока завадостійкість
  • Широкий спектр апаратів
Вгору