Кількість
|
Вартість
|
||
|
Що таке автомати захисту електродвигунів і навіщо вони потрібні?
Автомати захисту електродвигунів – пристрої, призначені для проведення електроенергії в нормальному режимі та відключення електродвигунів при струмах перевантаження, коротких замиканнях.
Захист електродвигуна здійснюється за допомогою вбудованого автоматичного вимикача комбінованого розчіплювача. Електромагнітний розчіплювач (захист від короткого замикання) має фіксовану уставку, яка дорівнює максимальній струмовій уставці теплового розчіплювача (13 In). Тепловий розчіплювач (захист від перевантаження) включає пристрій компенсації змін температури навколишнього середовища. Номінальний струм двигуна встановлюється на автоматичному вимикачі за допомогою регулювального диска.
Представлені прилади можуть бути використані як аварійний або головний вимикач, а в комплекті з додатковими контакторами можливий варіант реалізації системи дистанційного (віддаленого) управління приводними агрегатами. Автоматичні вимикачі захисту електродвигуна функціонують за рахунок розчіплювачів двох типів, вбудованих у прилад – термомагнітного та теплового. За допомогою термомагнітного розчіплювача реалізується функція захисту від коротких замикань за рахунок наявності фіксованого струмового уставки, раною максимальної уставки струму теплового розчіплювача. Останній захищає електричний двигун від перевантажень, компенсуючи коливання температури навколишнього середовища. Дистанційне відключення можливе лише моделей, оснащених незалежним розчіплювачем.
Завдання номінального струму електродвигуна проводиться за допомогою регулювального диска, наявного на лицьовій панелі вимикача. Також передбачено захист обслуговуючого технічного персоналу від ненавмисного контакту з струмоведучими контактами приладу за рахунок зовнішнього корпусу та надійної ізоляції висновків. Говорячи про захисні засоби, ще слід сказати про ручний запуск силового механізму у разі аварійного розмикання мережі при різкому зниженні або підвищенні напруги, і подальшому її раптовому включенні в момент відновлення електричних параметрів до безпечного рівня. У такому разі запуск двигуна буде здійснено після повторного натискання на приладі кнопки «Пуск».
Практично всі автомати захисту двигуна незалежно від типу виконання можуть блокуватися у вимкненому положенні за допомогою спеціальних замків у відповідність до вимог стандарту безпеки. Крім можливості контролю ненавмисного увімкнення або відключення апарата, або зміни режиму приладу сторонніми особами, що мають доступ до шафи (щиток), ці пристрої відповідають усім необхідним вимогам до ізоляції. Дані вимоги зводиться до забезпечення у вимкненому стані гарантованого розриву електричного ланцюга, а також відповідності положень рухомих контактів автомата керуючої рукоятки. Монтуються автомати для захисту двигунів за допомогою гвинтів, а також передбачений варіант встановлення їх на стандартну симетричну 35 шину або річки асиметричного і комбінованого типу, що ще раз підкреслює універсальність даних пристроїв.